joeranjensen Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Ser jo ut som en veldig billig webshop så jeg Tenkte jeg skulle bestille deler derfra. Noen som har noe erfaring med koed? hvordan er det med toll og moms? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Se litt her du http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12689&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Mulighet for at noen kunne kjøpt med noe småtteri hvis dem skal bestille noe eller? Var jo porto på 3 ganger som for det jeg skulle handle for... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danni Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 mins jeg har vert inne på koed før.. da fant jeg liste me priser o.l for forskjellige ombygg av bmw.. tenker på motorer.. finner det ikke på siden nå, noen som kan hjelpe meg..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joeranjensen Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 trykk oppe på start i venstre hjørne og så onlinekatalog. slet litt med å finne fram selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monsen Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Har grei erfaring med Koed. Har kjøpt eksosanlegg pluss div. deler der. For å få eksagt pris må du ta prisen på det du kjøper pluss frakt og så legge til moms og toll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 frakt+ mva ja. Det er ikke toll på bildeler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 mins jeg har vert inne på koed før.. da fant jeg liste me priser o.l for forskjellige ombygg av bmw.. tenker på motorer.. finner det ikke på siden nå, noen som kan hjelpe meg..?? Sikker på at det ikke er www.schmiedmann.dk du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 viss du skal finne de motor ombyggingene så må du gå på kataloger, og så pdf jkataloger og e30 katalogen. så får du opp alle motorombyggingene på koed.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danni Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 jepp. der var det ja.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå