JJ_Cool Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 HALLA ALLE SAMMEN! Jeg har i det siste hørt at jeg har knirkig i høyre støtdemper fremme? Hva er det som har gått til helvete? Er det foringen det heter?? Evt hva er foring i støtdemper for noe? Den gummien som er rundt demperen? Dyrt å skifte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 blir det noe lyd når du svinger mens du står i ro? vist det blir det så kan det var Tårnlagret som er gåend. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 kan være sinnsykt mye..kan være så enkelt som at det er kaldt ute og det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Tenk enkelt som Maxxsonics seie... Kan vere ganske mykje, men det er skjelden så gale som det høyrest ut som! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 arimanni: takker! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Akkurat det samme er på bilen til min far. Er mest sannsynlig foringen. Men prøv å smør alt som er å smøre under der først du, kan være så enkelt som det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 spill litt høy musikk så slutter du å irritere deg over smålyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 ...dette kan heilt klart vere foringar ...min Passat knirka som ei gammal barnevogn når det gjekk foringar i forhjulstillinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 kan også være at bilen er senket formye. HVis du har justerbart vel å merke! Det var problemet på min. Jeg bare heiset den 20mm så var lyden borte. Dettte var også en slags knirkelyd jeg hørte godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå