Bimmerlars Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Bruker M10 motoren i E30 318i 86 modell hall-giver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hva slags fordeler er det da? God gammeldags stift? Går det ann å skifte til hallgiver? Er det bolt-on? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 m10 motorn har vel elektronisk tenning den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 m10 motorn har vel elektronisk tenning den.. M10 har L-jetronic, så elektronisk tenning har den ikke. Motronic har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 m10 kom med elektronisk tenning det er jeg helt sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 m10 kom med elektronisk tenning det er jeg helt sikker på Mener du med elektronisk tenning at tenningen styres av hjernen, eller av en annen databoks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Ingen som vet hva slags fordeler som sitter i M10? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 m10 som sitter i 318 har eletronisk tenning! Jeg har skrudd noen timer på disse motorene så jeg kan med sikkerhet si at det finnes ikke hallgiver på denne motoren, den har elektronisk tenning. dette blir styrt av hjernen via tenningsmodulen. Ser du stifter eller kondensator i motorrommet ditt? neppe! du har en tenningsmodul som enten sitter på venstre innerskjerm eller på plata foran ventilasjonsvifta di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 I og med at det er elektronisk tenning, betyr det at jeg kan styre tenning med et megasquirt datasprut? Er et par "bokser" på ledningsnettet, som satt forran varmeapparatdekselet. Er det noen av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Noen som vet hvordan det er å montere hallgiver på M10? Plukka fra 240 f. eks, selv om det er en skam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 jeg holder på med dette nå, kan sende deg litt info når jeg får det til, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 jeg holder på med dette nå, kan sende deg litt info når jeg får det til, hehe Fine greier Fikk du gjort noe i dag eller? ta det gjerne på PM hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå