MR.H Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Heisann Lurte litt på om det er noen som har erfaring med å putte en annen motor i E28'n en den orginale M30B35 motoren som sitte i. Tenkte litt på å få tak i en E34 motor, men det er visst andre fester for motoren. Eventuellt en E32 andre fester på denne også, men helst E34. Noen som har byttet til en annen motor en orginale? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 har ikke alle M30 motoran likens motor fester da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Det var det jeg håpet på, men det er visst desverre forskjell! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 ka som er forskjeld da? det er jo akkurat samma blokk på e28 M30 motor og e34 m30 motor. eneste er at du må bytt bunnpane og olje pumpa vist du skal flytt den over til E28. Det var no det e har fått hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Mener du må bytte motorfestene da motoren i E28 ligger mere skrått.,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 ja du bruker no bare dem man har. kan man ikke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Ja stemmer, det var visst forskjell på motorfestene. Så lurte på om noen som hadde noen macgyver løsninger som fungerte her hehe? Eller noen som faktisk selger ferdig fabrikerte motorfester som gjør at E34 motoren sklir rett ned under panseret på E28'n Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Putt i den M30'n du vil.. men ta motorfesta fra den motoren som står i E28'n idag. så går dette som smurt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Er du helt sikker på dette, da jeg har snakket med folk og har lest, at det må modifiseres for at det skal gå så lett, som bare å ta ut den gamle og sette i en "ny" E34 Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Eneste m30'n jeg har modernisert motorfester på er da jeg satte 745 motor i e28'n min. blokkfesta var der, men turboen sto rett å slett i veien. En tidligere nabo har bygd om 2, E28'r til M5. (motor fra E34) ellers går det en mengde med E28 med E34 motor i rundtforbi.. skal ikkje PÅSTÅ att alle e 34 motora passa. men har aldri sett/opplevd att det ikkje passa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Jeg liker hva jeg hører her! Er redd for å bli sittende med en E34 motor, så passer den ikke oppi E28'n . Har vært nok stress med den til nå om ikke motoren ikke skulle passe også hehe. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Det passer som hand i hanske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Skulle du finne på å bytte motor og ville bli kvitt den gamle, send meg en PM=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå