TronniE46 Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Hei alle sammen. Jeg er på jakt etter en vinge til min E46 sedan. Jeg vil vite hvilke dere synes er råest til denne bilen og gjerne med bilder og linker evt. til der man kan bestille den. Jeg er egentlig ikke ute etter no store greier, bare en liten tøff en. SKal jo ikke se ut som bilen har lyst til å lette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Aldri sett denne på en bil, men hva med noe slikt? Kerscher er produsent. Eventuelt noe slikt fra Rieger? Jeg er ikke så stor "fæn" av vinger, men liker slike "lepper". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Den øverste var fin, men den nederste passer bare compact så kan ikke ha den. Hvor kan man skaffe den fra kersher? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 www.schmiedmann.no forhandler begge disse. Rieger leverer forresten den siste til alle modeller... Skjønner ikke helt hvor du får kun compact i fra? Den er jo til og med avbildet på en sedan eller coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Lumma har noen råe vinger til e-46. Den nest nederste på denne linken liker jeg http://www.albstadt-net.de/lumma/Home/Heckflgel.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Viss jeg skal velge en av de der, måtte det blitt GT/RS'en. Merk, uten å sett helheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 den vinga eg hadde på e46en min var nett passe sjekk galleriet mitt er foressten ac schnitzer vinge, men du får vel lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 den gt/rs`n så fin ut.... trur den hadde vært bra på e36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Hei alle sammen.Jeg er på jakt etter en vinge til min E46 sedan. Jeg vil vite hvilke dere synes er råest til denne bilen og gjerne med bilder og linker evt. til der man kan bestille den. Jeg er egentlig ikke ute etter no store greier, bare en liten tøff en. SKal jo ikke se ut som bilen har lyst til å lette Er det virkelig nødvendig, estietisk og teknisk, med en vinge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Autoart, den så jo ut som den skulle lette Vinge er fint det da, Joe. Bare den ikke er for stor hvis du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 På denne siden: http://www.bimmian.com/46 ligger det to typer spoiler som er veldig kule. Den ene M3 style og den andre CSL style. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Noen fler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå