M3cabriolet Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 dette er jo bare veldig tragisk, og jeg har den sterkeste medfølelse til pårørende, men er det noen som kjenner igjen en e34 etter dette? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=300941 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Det er den mest mosa e-34 jeg har sett. Tragisk når sånt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 jeg syns det så ut som en BMW.... Bra BMW E34 er en trygg bil og at alle kom fra ulykken med livet i behold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 kondolerer! å jeg får dyrere forsikring! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 jeg syns det så ut som en BMW.... Bra BMW E34 er en trygg bil og at alle kom fra ulykken med livet i behold... var en som omkom, eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 jeg syns det så ut som en BMW.... Bra BMW E34 er en trygg bil og at alle kom fra ulykken med livet i behold... var en som omkom, eller?? ja, var det ikke det da? edit: overskriften er jo "dødsulykke på e18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 ja det var det.. var bare en kjip spøk... men E34 er jo en rimelig sikker bil den dag i dag... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 ja det var det.. var bare en kjip spøk... men E34 er jo en rimelig sikker bil den dag i dag... ? joda, er ikke mange biler som tåler et vogntog i trynet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 det er selvsagt sant det.... Hvordan er egentlig sikkerheten på E34 / E32 ( som er litt mer aktuell for meg) vet jeg har spurt om dette en gang før, men fikk aldri noe svar.. noen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 sånn magefølelse messig, så føler eg meg tryggere i en e34 en i en e30 eller on golf 2 for å si det sånn... virker litt mer solid bygd! uten å tråkke noen e30 sjåfører på tærne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Såvidt jeg har lest ut fra Folksam.se sine statistikker er E34 fortsatt en sikker bil. Ligger langt over gjennomsnittet fra sin tid ihvertfall, sannsynligvis også totalt. Jeg føler meg ihvertfall ganske trygg i min. Problemet er bare at de på glatt føre, i likhet med andre bakhjulsdrevne biler uten antiskrens, er lette å få sladd på med litt overmot bak rattet, og det kreves trening for å ta slikt inn igjen. Jeg har hatt kraftig sladd i 80 mer enn én gang.. Når det gjelder denne saken er det jo liten tvil om hvilken bil det var som fikk sladd og havna mot traileren - altså BMWen.. mens Audien gikk i autovernet - med fronten fortsatt i riktig retning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 kan stille meg enig te det der! har antispinn på min (med av knapp) og må si at på skikkelig nullføre er eg glad at eg har den på ja! men blir eg alt for modig så kommer denn med ræva selvom ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 kan stille meg enig te det der! har antispinn på min (med av knapp) og må si at på skikkelig nullføre er eg glad at eg har den på ja! men blir eg alt for modig så kommer denn med ræva selvom ja... Har du skikkelig antispinn/antisladd, eller er det bare den der driten på automatkassa? Den holder jo bare et gir høyere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 har den knappen kor de står "asc" mener eg å huske. den måler farten på bakhjulen/forhjulene via abs`en og bremser/regulerer driften på bakhjulene, samt turtall på motoren. Har seff også S-E-M på kassa. før kom det et blinkende lys med en roterende pil midt mellom speedo og turteller viss eg spant. men etter skifte til m5 instrument så får eg et blinkende m- emblem (som lyser når eg har slått den av). Edit; Gamle bilen til KjellZ3. Han kan vel bekrefte dette tror eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Alltid tragisk med sånne ulykker... Bra at det var berre ein som omkom... Når ein ser på bilen, så skulle ein tru at dei fleste omkom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå