Gå til innhold

stygg sak men dog...

M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

Såvidt jeg har lest ut fra Folksam.se sine statistikker er E34 fortsatt en sikker bil. Ligger langt over gjennomsnittet fra sin tid ihvertfall, sannsynligvis også totalt. Jeg føler meg ihvertfall ganske trygg i min. Problemet er bare at de på glatt føre, i likhet med andre bakhjulsdrevne biler uten antiskrens, er lette å få sladd på med litt overmot bak rattet, og det kreves trening for å ta slikt inn igjen. Jeg har hatt kraftig sladd i 80 mer enn én gang.. :?

Når det gjelder denne saken er det jo liten tvil om hvilken bil det var som fikk sladd og havna mot traileren - altså BMWen.. mens Audien gikk i autovernet - med fronten fortsatt i riktig retning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan stille meg enig te det der! ;) har antispinn på min (med av knapp) og må si at på skikkelig nullføre er eg glad at eg har den på ja! men blir eg alt for modig så kommer denn med ræva selvom ja...

Har du skikkelig antispinn/antisladd, eller er det bare den der driten på automatkassa? Den holder jo bare et gir høyere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har den knappen kor de står "asc" mener eg å huske. den måler farten på bakhjulen/forhjulene via abs`en og bremser/regulerer driften på bakhjulene, samt turtall på motoren. Har seff også S-E-M på kassa. før kom det et blinkende lys med en roterende pil midt mellom speedo og turteller viss eg spant. men etter skifte til m5 instrument så får eg et blinkende m- emblem (som lyser når eg har slått den av).

Edit; Gamle bilen til KjellZ3. Han kan vel bekrefte dette tror eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...