ArildJr Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Banning i kjerka, men jeg er bmw entusiast så må nesten legge den ut her også. Kan byttes i en annen gøyal bil, gjerne gøyal bmw. Poloen er meget strøken! se autodb linken for mer info! Prisen er ikke satt enda.. påkostet SYKT mye så lander vel rundt 80000.- Noe billigere ved kjøp skal vi få til! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default Mvh Arild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Utorlig gromt til å være polo Er det forresten 1 eller 2 eksosutblås bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 et utblås...4 toms tror jeg! utrolig feit lyd i den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Polo er faktisk ein meget god bil. Solgte vår polo-95 når me kjøpte cab'en. Hadde den frå den var ny..null-tull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Den er fin på nåværende føre... Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Den er fin på nåværende føre...Sorry. Riktig! Den passer sikkert fint på hullete vinterveier med isklumper i veien. Tror ikke den frontspoileren lever lenge gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2006 couldnt care hvor lenge den holder Tok den i innbytte for å tjene penger på den og det gjorde jeg:D anyway, fikk over 400 henvendelser på den på rett rundt ei uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Kan jeg spørre om hvor mye du fikk for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 rått med 75 hk...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 poloen var lekker den,men eg hadde nok ikkje kjøpt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2006 solgte den for 65000.- jeg.. gav vel ca 40000 for den...var hvertfall det jeg gav for bilen jeg byttet den i.. btw. 75hk på 800 kg går faktisk veldig bra. Driver å raller rundt i mamma sin daihatsu cuore nå.. veier rundt 600 kg og har 50hk på 3 sylindre.. den bilen går noe ut av helvete.. du vil ikke tro det men du hadde blitt overraska hadde du prøvd den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Har kjørt Daihatsu Charade med ikke så stor motor... Veier ingenting... Gikk som fan den.. Vart overraska. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 cuoren er halvparten så stor som charaden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Gamle bilen din ble solgt på fredag. Han fikk noe av det samme som du solgte poloen for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg