Bare_egil Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Lurte på hvor jeg evt kunne få tak i en fordeler til 316i til en rimelig penge...Grunnen til dette er at jeg ikke er helt sikker på hva som er i veien med bilen... Mvh Trond Egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Hva med et huggeri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Biltema har vel også dette.... samme del som på GS men til en myyye lavere pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Biltema har vel også dette.... samme del som på GS men til en myyye lavere pris.. fant ikke noe på gs jeg..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 passer fordeler i fra en 2.0i på 1.6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 M10/ M40 ? Koed er forresten styggbillige på sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 hvis det er M40 så er det vel samme fordelerlokk og rotor som på den 325 motoren du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Ville nok snakket med huggeriet vist eg var deg ja.. Billigt og heilt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 hvis det er M40 så er det vel samme fordelerlokk og rotor som på den 325 motoren du har.. vet ikke hvordan motor det er på den jeg:S hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 hvis det er M40 så er det vel samme fordelerlokk og rotor som på den 325 motoren du har.. vet ikke hvordan motor det er på den jeg:S hehe Hmm... jeg må ha vært rimelig borte-vekke når jeg skreiv det der.... fordeler lokket passer absolut ikke over... Men rotor gjør.. men det trenger du ikke bekymre deg for siden du har gnist.. sjekk heller om bilen får tilstrekkelig med bensin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Er det lik fordeler på 4 sylindret og 6 sylindtret E-30 (316 og 320)? Att det er likt på 320,323 og 325 er forstålig, men også 316 og 318 høres rart ut. Trodde 6 sylindrede biler generellt hadde litt større fordeler da fordeler lokket til en 6er ofte er litt større i diameter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Det var akkurat derfor jeg ikke skjønte hvorfor jeg hadde skrevet det.... kan ikke ha gått rundt oppi hue mitt når jeg skreiv det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Det var akkurat derfor jeg ikke skjønte hvorfor jeg hadde skrevet det.... kan ikke ha gått rundt oppi hue mitt når jeg skreiv det... har funnet ut at det sitter en 318i, og funnet ut hvorfor jeg ikke får start også:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Jasså...? Fortell oss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Jasså...? Fortell oss... er ikke nok kompresjon på ventil 2 og 4...så ..ja...fan..skal ringe han jeg kjøpte bilen av.....fans........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå