Bimmern Skrevet Januar 20, 2006 Skrevet Januar 20, 2006 Trenger førersete til bilen min. Hvis noen har dette liggende, er det bare å ta kontakt
eriklepe Skrevet Januar 20, 2006 Skrevet Januar 20, 2006 det hjelper nok litt om du nevner om du vil ha det i stoff/velour/skinn/alcantara eller med blomstret mønster. regner med det er til e36. Har et komplett interiør i velour du kan få kjempebillig. Mangler nakkestøtter bak, men har velourtrekket til de.
Bimmern Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Skrevet Januar 20, 2006 Hehe, sant det. Det er vel mørkegrått/svart stoff. Kan du sende meg noen bilder av interiøret? Kan være av interesse.
eriklepe Skrevet Januar 20, 2006 Skrevet Januar 20, 2006 eneste bilde jeg har: Det er nedfellbare bakseter med seler. innsiden(den velour delen) av dørsidene følger med samt hattehylle.
Bimmern Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Skrevet Januar 20, 2006 Ok, og hva kunne du tenke deg for interiøret?
bmwdude Skrevet Januar 20, 2006 Skrevet Januar 20, 2006 2 Sports seter i svart velour,., Kom med et Greit bud.. STRØKENE Eller kan okså bytte i noen Andre recaro seter..
eriklepe Skrevet Januar 20, 2006 Skrevet Januar 20, 2006 Ok, og hva kunne du tenke deg for interiøret? ser du bor i oslo, så det koster jo litt i frakt. interiøret vil jeg bare bli kvitt. bud over 1000:)
eriklepe Skrevet Januar 20, 2006 Skrevet Januar 20, 2006 glemte å nevne at der er el. korsryggstøtte også. fancy detalj.
Bimmern Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Skrevet Januar 21, 2006 El korsryggstøtte ja. Interessante greier... Men er det ikke da noen ledninger som må strekkes eller noe sånt? Er det mye jobb? Åssen gjør man det liksom? Kommer frakta på mye?
eriklepe Skrevet Januar 21, 2006 Skrevet Januar 21, 2006 skal sjekke frakt. korsryggstøtten skal bare ha 12volt. så det kan du sikkert ta fralys i midtkonsoll. kan ikke tenke meg den trekker mye strøm. to ledninger, ikke så mye jobb:) Hvilke bakseter har du nå? mulig du må ha nye fester( nedfellbare er festet i midten). Det får du i såfall med, siden jeg ikke har bruk for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå