stian329 Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Tenkte å høre om det er interesse for pulverlakkering. Har det som trengs for å gjøre jobben, og kan ta diverse småjobber. Aktuelle deler er deksler, innsug, rør, understellsdeler osv av stål/alu som tåler oppvarming til 200grader celsius. Finns et utall av farger, men tror ikke jeg kommer til å bestille psycho-farger for kun 1 anledning. Vanlige farger blir svart, sølv, hvit, anodiserings blå/rød....til å begynne med i hvertfall. Fin finish som som er slitesterk og holder seg leeenge. Ikke bry dere om hvilket merke dekselet kommer fra, jeg vet det er banning i kirka Først sølv som base coat Så anodiserings rød før baking Og så etter baking Denne sølvfargen kan fint brukes for seg selv men da krever den et strøk klarlakk. Bling Bling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Dette er jeg VELDIG interessert i! Jeg har en hel del motordeler som jeg gjerne skulle ha fått en flott finish på. Eksempler er reimhjul, innsugsmanifolder, diverse deksler osv. Fargene jeg er ute etter er sort, sølv og gull. Hvor holder du til og hvilket prisbilde snakker vi om her? Er det forresten rask leveringstid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Ble flott det da. Hvordan er "prisklassen" på pulverlakkeringen? Er det noe Skyline-greier det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Det er ikke noe blodpris, men pulveret koster litt da. Priser er det best å ta på PM da det er så mange variabler; rengjøring, glassblåsing, maskering osv. Jo flere deler jo lavere "stkpris" Holder til i Stavanger, skal klare rimelig rask leveringstid men det tar gjerne en uke å få pulveret. Har ikke så mange farger enda, men tenkte å bestille inn en del farger. Ingen problem å fikse fargene du vil ha Henrik Ja Gunnar det er en kompis sitt kamdeksel tilhørende Skyline R32GT-R med RB26DETT motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Dette høres veldig bra ut. Jeg må komme tilbake til dette om ca. 3-4 uker ettersom jeg ikke har fullstendig oversikt for øyeblikket. Først om et par uker vil jeg starte demonteringen av motoren og da er alt så mye greiere... Sender en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Du får gjøre det Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 matt-svart? får du til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 matt-svart? får du til det? Da blir det enten satin-black eller semi gloss black som det evt må blandes i pulver med mattningseffekt. MÅ du ha matt? Hvor mye deler evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Så stål går også? Tenker det at du får noen remhjul og diverse av meg etterhvert som du kommer skikkelig igang jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Det er bare å sende PM så tar vi det derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 I stavanger kretsfengsel tar di 500kr for å pulverlakkere 4 felger. Sinnsykt bra finnish. Lakkkere andre ting enn felger også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 I stavanger kretsfengsel tar di 500kr for å pulverlakkere 4 felger. Sinnsykt bra finnish. Lakkkere andre ting enn felger også. Indirekte dødsstraff Fangene dør av løsemiddelskader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 I stavanger kretsfengsel tar di 500kr for å pulverlakkere 4 felger. Sinnsykt bra finnish. Lakkkere andre ting enn felger også. Vel...da vet du vel at de sannsynligvis ikke starter opp denne virksomheten etter Nokas-saken er over? Du må være den eneste jeg har hørt skryte av jobben fengslet gjør/gjorde, alle andre sier man får det man betaler for I tillegg har hvitfargen de brukte en tendens til å gulne over tid.. Snakk med Tor Yngve på Racefix og hør om han er fornøyd. Han har hatt mye deler inne på fengselet Og hva med 2-4mnd ventetid? Uaktuellt spør du meg.. Mvh Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 I stavanger kretsfengsel tar di 500kr for å pulverlakkere 4 felger. Sinnsykt bra finnish. Lakkkere andre ting enn felger også. Vel...da vet du vel at de sannsynligvis ikke starter opp denne virksomheten etter Nokas-saken er over? Du må være den eneste jeg har hørt skryte av jobben fengslet gjør/gjorde, alle andre sier man får det man betaler for I tillegg har hvitfargen de brukte en tendens til å gulne over tid.. Snakk med Tor Yngve på Racefix og hør om han er fornøyd. Han har hatt mye deler inne på fengselet Og hva med 2-4mnd ventetid? Uaktuellt spør du meg.. Mvh Stian En kamerat av meg hadde 4 felger inne. Lakkert mørkegrå. Tok en uke, og di ser enda bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Det er nok heller unntaket enn regelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå