Kenneth BMW Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Halla Ja som dere ser så skal jeg liksom ha et åpningstilbud 23.01.06 på www.sgcshop.com Jeg er ute etter forslag! på hva det kan være. Jo flere som finner samme produkt jo større sjanse er det for at nettopp det produktet blir en av kandidatene Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Eg stemme for "Bilalarmer/Remote starter" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 stemmer for Bilalarmer/remote starter jeg og, men hvordan funker en remote start på en bil med startsperre? en golf 1998 mod f.eks? Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Alarm/ remotestarter ja hmmm. Det var jo 2 svar men syns deltagelsen var litt labeer.. Kom igjen da det er jo mange som har sett på denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Sant nok.. Men vist du ser på antall avgitte stemmer, så er det 100 % for Alarm/remotestarter hehe Får håpe folket får fingeren ut og stemme iveg her! Eg vil ha remotestarter.. Sånn at eg sleppe å fryse så jevligt om morningen! Og ja, eg har defa, men den funker ikkje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Tilbud på komponentsett fra Lanzar, det kunne vært interessant akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 In-Dash 7'' Widescreen TFT-LCD DVD/CD/MP3 AM/FM & MPEG-4 PLBNMP4 til 6995,- Den kunne jeg godt tenkt meg billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 In-Dash 7'' Widescreen TFT-LCD DVD/CD/MP3 AM/FM & MPEG-4 PLBNMP4til 6995,- Den kunne jeg godt tenkt meg billig.. Den er jo billig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Tilbud på komponentsett fra Lanzar, det kunne vært interessant akkurat nå Hvilket comp sett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 jah.. den er jo billig... men ikke "tilgjengelig" enda om du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Sett fra Lanzar.. 5,25, det er jo eit passeleg tilbud for bimmers.no siden 5,25 er størrelsen som passer nettopp til BMW comp 5,1 eller kva dei heiter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Eg stemme for "Bilalarmer/Remote starter" jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 stemmer for remotestarter jeg og! er det mulig å få satt i sperre så den ikke fyrer når bilen står i gir? dumt å kjøre den igjennom garasjeporten uten å ha rørt bilen! spørs om forsikringsselskapet liker det og! disse er vel i utgangspunktet beregnet på biler med automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 stemmer for remotestarter jeg og! er det mulig å få satt i sperre så den ikke fyrer når bilen står i gir? dumt å kjøre den igjennom garasjeporten uten å ha rørt bilen! spørs om forsikringsselskapet liker det og! disse er vel i utgangspunktet beregnet på biler med automat? Hehe ja det skulle tatt seg ut hvis du skulle starte bilen før du skulle ut å kjøre og så oppdager du at den står å spøler i naboens hekk hehe Joda den er beregnet for automat og manuellgir. det finnes mange løsninger hvis fantasien er til stede.. men det kobler du den rett er det ene speriell prosedyre du må gjøre før du går ut av bilen får å kunne bruke den på manuell. men det går med å fikse brytere å sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Ja husk å se på Pakketilbudene, der er det penger å spare!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå