Gå til innhold

Kom med forslag på åpningstilbud!!

Kenneth BMW
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sant nok.. Men vist du ser på antall avgitte stemmer, så er det 100 % for Alarm/remotestarter ;-) hehe

Får håpe folket får fingeren ut og stemme iveg her! Eg vil ha remotestarter.. Sånn at eg sleppe å fryse så jevligt om morningen!

Og ja, eg har defa, men den funker ikkje :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer for remotestarter jeg og! er det mulig å få satt i sperre så den ikke fyrer når bilen står i gir? dumt å kjøre den igjennom garasjeporten uten å ha rørt bilen! spørs om forsikringsselskapet liker det og!

disse er vel i utgangspunktet beregnet på biler med automat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer for remotestarter jeg og! er det mulig å få satt i sperre så den ikke fyrer når bilen står i gir? dumt å kjøre den igjennom garasjeporten uten å ha rørt bilen! spørs om forsikringsselskapet liker det og!

disse er vel i utgangspunktet beregnet på biler med automat?

Hehe ja det skulle tatt seg ut hvis du skulle starte bilen før du skulle ut å kjøre og så oppdager du at den står å spøler i naboens hekk hehe :lol:

Joda den er beregnet for automat og manuellgir. det finnes mange løsninger hvis fantasien er til stede.. men det kobler du den rett er det ene speriell prosedyre du må gjøre før du går ut av bilen får å kunne bruke den på manuell. men det går med å fikse brytere å sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...