manta-a Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Hei=) Vifta og turteller og økonomi måler og temp og tankmåler forsvant under kjøring igår.Har prøvd og bytte reler og sjekka sikringer.Noen som vet hva det kan være som har skjedd???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Har litt tro på att det kan være batteriene på printplata som kan være utslitt..Noen som har vært borti det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 har hatt samma problem med min bil. da var det et rygg lys ledningen har gått av til meg. da for sikringen heile tiden til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 se om du har rygg lys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Har bytta baklykter på min te klarglassbaklykter igår da...Men det er ikke noen lys som mangler og alle sikringer er hele.Sjekka batteriene i instrumentene og de måler 3,2 volt begge to.Så det er vel ikke problemet.Men kan jo være noe med de nye baklyktene.Men tviler jo litt på det....Hater kødd med det elektriske..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Skift sikringen som er 30A du. e tror nok det er der e. fordi at på den kurset så er vifta,turteller,rygglys bryter osv. Ta å sjekk om du får strøm over den sikkringen å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Har sjekka og bytta sikring.Har ikke ryggelys og eljustering til speil.Men det kommer ikke så veldig høy volt i sikringsboksen.Vet ikke hvor mye som skal komme over den sikringen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 skal no var i mellom 11-14v over den sikringen. etter som du har lite strøm eller at bilen står å går. vist det går veldi lite Volt over den så kan det var en rele som er gåend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Har prøvd og bytta relet og..Hjalp ikke noe det.Vet du av en plass der det ligger oversikt over ledningsnettet til e-30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Jeg og har leita etter kobling skjema til E 30 når e fikk samma problemet. men jeg fikk det til uten den. Men du kan far til din lokale Verksted. Dem kan dem få tak i kobling skjema. Eller Send Mail/ring Gsbildeler Eller Bmw Norge. Noen av dem skal no grei å få takk i kobling skjema over E30 Mend du må ha sikkert VIP NR på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Skal ut og prøve og måle litt og prøve og bytte baklysene jeg.Kan jo være de som kødder til det hele.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Var sikring nummer ti som var gåen.Trodde det var sikring nummer 18-19 jeg.Der sto det 30 amp.Men den jeg bytta nå var 7,5amper.Takk for att du gidda og svare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 det var så lite så. bra at du fant feilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå