Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Går det ann og finne ut om det er lambaen uten og ta en diagnosetest på haukeland?? :P

Skal vel gå ann å måle med voltmeter, men jeg snakket med en kompis som fikset det etter stengetid, så da var jeg like godt å koblet den til diagnosetestn :o

Skrevet

Er som Patrick B sier her.. mest troli er det lambdasonden din som kødder med deg.. Hadde samme problemet på ene saab prosjektet som jeg hadde en gang i tiden.. funket fint ved start.. rikti nok kald start.. for da slo kaldstarten inn og den fikk den bensinen den ville og alt latet til å være greit.. men stoppet den på varm motor og skulle starte igjen så var det alt annet en greit.. flate fjøla og vente på at den skulle komme.. kunne går snart 20 sec med hosting og harking.. :twisted: Kan å være lmm.. men dette tviler jeg på.. du kan skru av lmm på bilen din.. den herre hærsens klumpen i nærheten av innsuget med ledning på. så tar du en lykt og lyser inn i den og ser om alle trådene er hele? visst en tråd har gått av kan du ha forklaringen der.. Mener på trådene blir "varmet" av strøm og innsugslufta kjøler dem og da vet motoren temp på luft og hvor mye luft? Anyone correct me her please.. lenge siden jeg har tuklet frem å tilbake med styresystemer. Etter jeg kjøpte bmw har jeg bare hatt et stort problem.. motorene blir for små etter et par ukers tid! til på med 2.5l med chip og effektanlegg er for smått.. :P

Kent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...