Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmmm....

jeg skulle flytte touringen min nå, men når jeg vrir på startern, sier det bare "klikk" i startern, samme når nøkkelen går tilbake til trinn 3!

noen som har peil? funka fint til jeg parkerte den, men etter et par mnd så er det altså sånn! (stått parkert i oppvarmet lokale!)

den starter på milisekundet hvis den startes på gir!

Skrevet
dårli med strøm? bare et tips:) pleier ofte å komme klikkelyder da.. prøv med startkabler evt bytt batteri-.

har prøvd: bærbar startbooster, startkabler, lade batteriet, bytte batteriet, ingenting funker! det er bra med strøm, for sentrallås, lys, og motorvifta går som bare faen!

Skrevet

Starterreleet, hvis det klikker både under på og avskruing. Min starter har halvveis tatt kvelden nå. Så noen ganger starter den på 1 og noen ganger på 45. forsøk...

Prøv å sett den i gir og rikk den fysisk fram og tilbake på giret slik at starteren muligens "løser seg opp" . Prøv igjen.

Fattern prata noe om bendiks, og at det gikk ann å file opp noe inni der... skal sjekkes opp da jeg får den nye starteren fra Koed...

Skrevet

den ryker vel ikke sånn helt uten videre? bilen funker 100%, parkeres i et par mnd, skal starte igjen, da klikker det bare! det fungerer som fare beng når man først har fått trilla den i gang på gir! må fikse dette, bilen er jo tilsalgs! :?

Skrevet

ok. når du har hold på med bilen har du tatt av på batteriet da?

Har du sveiset noe på bilen eller noe annet som har laget strøm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...