danni Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 noen som vet hva de tar for en ca pris hos koed for ombygging av motor, hvor mye i tillegg til det motor m/tilbehør koster?? tenker på m5 el m3 e36 motor.. hvordan blir vektfordelingen me 6`r, er jo litt tyngre de?? vurderer da kanskje å turbokonventere sånn etterhvert, men er dette nødvendig når jeg vil ha 400+ hk?? er vel noe andre rimeligere og enklere modifikasjoner som kan gjøres for å øke endel hk i noen av disse motorene?? takker for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Ang. kostnader så ville jeg ringt eller sendt mail til Daniel på Koed (han er norsk). Det står mailadr. på siden dems. Vektfordelingen vil bli mer optimert med S50 istedet for S38 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danni Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 ok.. ja, ska sende mail te han tenkte jeg.. så m3 motoren er lettere enn m5 motoren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå