fre Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Er det noen som vet av noe sted som holder åpent lørdag? Vet bare om sharif foreløpig. Saken er at jeg har kjøpt nye(brukte) vinterdekk som jeg må få på felg. Og felg er på bil, med piggdekk. Ordner alle dekksjapper dette tro? Fornuftig pris? Har fått et tilbud på 600,- Men de har ikke åpent lørdag. Noen steder som anbefales/frarådes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Den bilrekvesitasjappa/bensinstasjonen ved siden av OBS i Lillestrøm, tror de har åpent i morra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 ok.. sjekke.. er jo bare 5 min å kjøre dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Kløfta, jessheim. Dekkteam, men er kanskje litt sent nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå