Ronny M Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Brutter har lyst på hengerfeste til bilen sin. Noen som har et liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Kappa av mitt. kunne fått det og sveisa fast hadde jeg ikke kasta det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Fikk med hengerfeste på Audi 80'n jeg kjøpte.. Har også et på E21'n. Hvis du vet om noen av disse passer så værsågod.. EDIT: Hadde vært guddommelig glad for å bli kvitt audi hengerfestet! Dødelig glad for å bli kvitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Jeg har ett liggende. I bra stand, med kontakt til lys. Vet ikke hva som er fornuftig pris for dette.. Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Jeg har ett liggende. I bra stand, med kontakt til lys. Vet ikke hva som er fornuftig pris for dette.. Noen? Molde blir vel litt for langt unna.. Koster sikkert flesk å frakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Egenemballerte pakker - forhåndsbetalte adressekort Vekt Pris per pakke Opptil 10 kg 112 10 - 25 kg 191 25 - 35 kg 270 Uemballert sykkel 699 Sakset fra posten. Hengerfestet er ikke så veldig tungt, men har det ikke her så jeg vet ikke akkurat vekten på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Det er nok uaktuellt hvis det veier over 10 kilo. Har ikke trua på å betale nesten to hundre spenn i frakt, men det kommer jo selvfølgelig an på hvor billig du selger det. Hørte jeg en hundrelapp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Hundrelapp er vel litt i minste laget ja. Tror ikke det er over 10 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Ser en del hoggerier har til rundt 600-700,- Viss du finner noen i nærheten av deg med det på lager. http://www.nbfbildeler.no/ Ser bla. at Porsgrunn Bilopphugging har et liggenes, det er vel bare rett borti gata fra deg. hehe http://www.nbfbildeler.no/templates/Par ... Group_Id=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hehe, ja det er rett borti gata her det. Brutter har vært å kikka på de som ligger der, men han syns det er for dyrt. Hvis han ikke får tak i et veldig billig så tror jeg han dropper hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Hmm, sjelden en finner noe til under 600-700,- i nærheten. Viss han bare kikker på den linken til tider kan det hende det dukker opp noe mere. Kjøpte selv et der i sommer til min. Org. låsbart og strøkent til 625,- Sjeldent sånt dukker opp, så en må sjekke aktivt viss en skal finne tilsvarende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå