Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Trodde jeg skulle døtte nedi 325 motor i E30'en, så tok meg ikke bryet med å merke meg hvor kabla satt på M10'en. Sånn ble det ikke. Trenger derfor hjelp til hvor alt skal? Er en 318i 86 modell. Takk for hjelpen jeg evnt. mottar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 hæ? Du skal ha en 318i i en e30-ok,men hva lurer du på? Koplinga til motorstyringa? Hvor er den som er der orginalt? Altså-når du tok ut den motoren som sto der,hva gjorde du med ledningsnettet og kontakten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 hæ?Du skal ha en 318i i en e30-ok,men hva lurer du på? Koplinga til motorstyringa? Hvor er den som er der orginalt? Altså-når du tok ut den motoren som sto der,hva gjorde du med ledningsnettet og kontakten? Ledningsnettet sitter ikke på motoren, og jeg har ikke merket hva som skal hvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Bumper jeg Sier det seg kanskje selv hvor ting skal når jeg legger ledningsnettet på motoren? Altså at ledningene passer bare et sted med tanke på lengde osv... Finner vel ut av det, om ingen har noen hjelpende ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Å sånn,tenker du ser det selv jeg. Sett i dysene og resten går av seg selv. Har du egentlig prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 Å sånn,tenker du ser det selv jeg.Sett i dysene og resten går av seg selv. Har du egentlig prøvd? Hehe, nei Bare samler info så jeg slepper å begynne med det når jeg er klar til å koble opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå