Hylland Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Kva var nret til han i Bergen som dreiv å retta opp felger? Fant nret hans i ein anna tråd her for nesten eit år sia, men finne ikkje det igjen. Meina navnet hans var Roger eller noko sånt? Trenger nret fortast mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 kem sine felgar er da du har øydelagt no roar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Sjekk ut denna du Hylland;) http://www.essokickers.com/cgi-bin/Blah ... 1131804650 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Hvor mye tar han for oppretting av en felg? Jeg betalte nemlig 2200 kr +mva for oppretting av mine fire sommer felger noe jeg syntes var dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Jeg har brukt Roger Jensen på felgservice selv. Jeg er MEGET godt fornøyd. Sist jeg var der hadde han ikke verktøy for å skille dekk fra felg, så det er kanskje en liten fordel først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 hva betyr 'bump' ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 hva betyr 'bump' ? bump er bare en post i tråden for at den skal komme på toppen igjen av forumet.. "bumper" til den for at den skal komme på toppen igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 kem sine felgar er da du har øydelagt no roar? Ein venn av meg som hadde ein L200 i helga, so han kobla inn 4x4 og låg brei... Så skulle eg visa han korleis han skulle gjera det... Gjekk jævli bra lenge, og so såg eg ein fortauskant... Prøvde å henta den inn igjen, men so såg eg at det ikkje kom til å gå, såo eg bremsa berre log reiv bilen motsatt veg... Traff fortauskanten sidelengs med eine bakhjulet, så felgen sprakk... Shit happens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå