Even Tveter Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Hei, har en bror som nettop kjøpte en 318is 92mod, også er sikringa til antispinnen tatt ut og pga sikkert fordi det ikke er noe bryter til den, men nå på dette føret bør man selfølgelig ha den på, men det jeg egentlig lurer på er hvem sikring det er? noen som har peil? på sikringskartet står det ABS/ASC er det denne sikringen? er 2 på 30amp og 1 på 5amp. håper på et raskt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 ASC er til antispinn ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Er det ASC på en 1992 E36? Trodde dette kom mye senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 asc kom ikke før 95 på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 æ har en E36 compact fra 1996.. vil det si at jeg har antispinn da? har det noe med¨å si at dekka bak spinner eller? spinner bare på det ene dekket mitt har jeg funnet ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Du spinner på det ene dekket fordi du ikke har sperre.. ikke noe med anti spinn å gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå