BMWGUDEN Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 er det nåen så har bilde og fargekode av ein bil me lilla metallic farge?, er på jakt etter ein stilige lilla farge takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Tenker du da på orginal BMW farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 nei jør igrunnen ikje det, men vist bmw he nåen så kan eg godt sett di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 tror du burde poste sånne spørsmål et annet sted enn på prosjekter! da prosjekter er beregnet for folk som skal legge ut prosjektene sine med info og bilder om hva de driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Til info så er min 299 Techno Violet Pearlcolor. Ikke for at det er verdens fineste farge, men det finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Jeg har litt sansen for Daytona violet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Prosjekt nr 3,bra jobba. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... hlight=min ka du trur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 den e30 var deilige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå