BJ Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Is motoren min har begynt å lage en turbo lignende lyd, denne øker med turtallet. Er ikke så veldigt høyt, men hører det bra inne i coupeen. Noen som har peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 hvist det er en slags "pipe" lyd som kommer så prøv å slå av stereoen din å hør om du får samme lyd da å. hvist ikke så er det jordings feil eller at signalkabelen ligger for nert en strømførende ledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Lyden kommer fra motorrommet. Kan det være en reim eller noge sånt som lager lyden? hørest veldig ut som en liten turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Kan godt være no remmer som er slakke ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Får du montert en fake pop-off nu, så er jo alt som det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Får du montert en fake pop-off nu, så er jo alt som det skal være Det er faen meg det dummeste jeg ser.. Gutta på HW.no liker det har jeg sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 vannpumpe eller remhjulet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Is motoren min har begynt å lage en turbo lignende lyd, denne øker med turtallet. Er ikke så veldigt høyt, men hører det bra inne i coupeen. Noen som har peiling på hva det kan være? har du fysisk sjekket etter om du kanskje har en turbo montert nedi der da? For å så fall så skal du ikke kommer her å klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 strammehjul som begynner og bli slitent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Det er nok vifta på dynamoen som lager lyden. kommer ved 3-4000rmp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 reimhjul!! hadde sånn på et par av mine forrige bmwer, laga en sånn kul kompressor/turbo lyd MOhaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 hvis du har et KN luftfilter (sportsfilter) på den, kan vel også dette "puste" godt fra seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå