Sperre Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Hei, ble postet noen bilder av en rød e46 m3 en gang her, noen som har linken ?! Trenger den fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Er det denne? Den er så utrolig rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Søk funksjonen har alltid vært fint. Jeg tastet inn: E46 M3 i søkefeltet og stilte inn på Bilder og show off forumet og se hva jeg fant! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... hlight=e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 vurderte sterkt å kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... hlight=e46 Eller den? (tråden tar lang tid å åpne pga. mye bilder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1352&highlight=e46Eller den? (tråden tar lang tid å åpne pga. mye bilder) Det var denne jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Er det noen som kjenner til den røde M3en som |Andreas| postet bilde av lenger oppe i tråden? Den ble solgt ny i Haugesund, ble byttet inn et eller annet sted på Nordvest-landet og sto senere til salgs i Oslo eller noe. Er sikker på det var den bilen jeg så i Haugesund igjen for noen uker siden. Kanskje den går her i ditriktet igjen? Er iallefall blitt utrolig pen med BBS felger og senking! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Er det noen som kjenner til den røde M3en som |Andreas| postet bilde av lenger oppe i tråden?Den ble solgt ny i Haugesund, ble byttet inn et eller annet sted på Nordvest-landet og sto senere til salgs i Oslo eller noe. Er sikker på det var den bilen jeg så i Haugesund igjen for noen uker siden. Kanskje den går her i ditriktet igjen? Er iallefall blitt utrolig pen med BBS felger og senking! er en jeton sin, var i kontakt med han.. vurderte den seriøst. men fant ut at greitt nok at en kan ha råd til å ha den, men en taper så ALTFOR mykje penger seinare ved eventuelt salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 skulle gjort mykje for å vært i eigarens sko til den vogna der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Er det noen som kjenner til den røde M3en som |Andreas| postet bilde av lenger oppe i tråden?Den ble solgt ny i Haugesund, ble byttet inn et eller annet sted på Nordvest-landet og sto senere til salgs i Oslo eller noe. Er sikker på det var den bilen jeg så i Haugesund igjen for noen uker siden. Kanskje den går her i ditriktet igjen? Er iallefall blitt utrolig pen med BBS felger og senking! for mye senking bak.... ser litt rart ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå