TOREBMW Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 panseret mitt..noen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 gjort noe med det? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 det er kjøle hull til turbo og sparkla igjen merket.det er gjort helt 100% 400kr ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Har du større bilde? Kan være interessert Et lite spm til: Sveisa du og sparkla merket, eller bare sparkla? Bare sparkling så sprekker det opp etter en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 hmm har ikke noen her..bare når dem står på bilen. det er 100%strøkent uten bulker og rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 kor mye er det me porto? for et panser, det kan ikje vera billikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 har ingen aning..men jeg kjører ofte østpå til oslo eller skien hvis noen bor i den retningen og vil ha et bra panser for en billig penge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 jeg kjøper det Tore. Når er du i Skien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 jeg skal til skien imorgen tenker jeg..skal videre til sverige etterpå..skal du ha velte bøylen også da eller?600 for alt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 velte bøyle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Da har jeg kjøpt panseret Håper alle dere "scoop-hatere" blir fornøyd nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Da har jeg kjøpt panseret Håper alle dere "scoop-hatere" blir fornøyd nå! Hehehehe, bra kommentar Jarle, men gjer du etter ka andre mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 hehe... gir ikke etter nei, kommer til å bruke det andre panseret, men 400kr for et strøkent panser med lik farge som bilen min kunne jeg ikke si nei til hvertfall ikke når han omtrent kom hjem til meg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Nei sant det.. Billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 hehe... gir ikke etter nei, kommer til å bruke det andre panseret, men 400kr for et strøkent panser med lik farge som bilen min kunne jeg ikke si nei til hvertfall ikke når han omtrent kom hjem til meg med det hvis det er lik farge som din så er du heldig for den har jeg blanda selv hehe..sorry for jeg var stressa ved avlevering jarle sto 2 timer på fjellet i kø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå