Eirik Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Da var det på tide å fjerne øyelokkene på Baghera! Har lenge gått og irritert meg over dem, men har bare utsatt det hele tiden pga. manglende kunnskap om hvordan jeg skal få dem bort... Synes til tider det ser ut som om den har fått seg ett blåøye... Øyelokkene er limt på, men vet ikke hvilken type i tilfelle det finnes mange forskjellige...? Så, noen som vet hvordan jeg får fjernet dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Disse fjerne du lett! Bruk varmepistol og varm opp forsiktig samtidig som du bruker ett flatt jern til å presse dem ut fra lykta. Gjøres med forsiktighet begge delene. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 Varmepistol har jeg ikke. Hvor får jeg tak i det? Kan jeg evt. bruke hårføner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Varmepistol har jeg ikke. Hvor får jeg tak i det? Kan jeg evt. bruke hårføner? Kan prøve, men tror ikke en hårfønet klarer å gi lik mye varme. En varmepistol får du på byggmakker ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Hvordan er muligheten til å få et tapetknivblad under der? og så skjære limen/silikonen av.. Dårlig idé dette kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 Hvordan er muligheten til å få et tapetknivblad under der? og så skjære limen/silikonen av..Dårlig idé dette kanskje? Prøvde dette for en liten stund siden, men limet er som sement så jeg må nok varme det opp litt først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Du får kjøpt kraftig hårføner på Elkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 Får prøve med dama sin hårføner først, må bare snike den ut på en eller annen måte... C-4 er jo også et alternativ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 C-4 er jo også et alternativ? Fort du øydelegg lykteglaset og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Prøv med hårføner først du Limen pleie å bli porøs og fin da.. Kan hende du klarer det vist du setter bilen ute i kulda også Blir fin og porøs da også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Brekkjern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 OT men skal øyelokkene limes på? trodde de var skrudd fast på en måte. Enig med ideen om varmepistol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Varmluftpistoler får du fra 129 kr på biltema. Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Brekkjern! Kan ikkje du ta å prøve først? Ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 varmluftspistol, varme varme varme, slit litt i lokket. Etterpå bruker du aceton for å fjerne limen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå