Bollemus Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Hei, noe jeg stussa over og som kanskje andre her kan svare på: Jeg bor på toppen av en ganske bratt bakke, den er brøyta men fortsatt snø der. Jeg kjører rett opp der med min 92mod IS uten å få hjulspinn overhodet (ikke asp), her om dagen satt jeg på med en kamerat som skulle kjøre meg hjem han har en 98mod 320 med asp, asp'n slo inn flere ganger opp bakken. Han ga heller ikke mer gass en nødvendig og vi begge har relativt nye piggfrie vinter dekk.. Hva skyldes det og er asp unødig spørr nå jeg?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Min erfaring med min 523ia er at antispinn absolutt er en grei ting å ha. har også lagt merke til at lampen begynner å blinke ved minste spinn, nesten umerkelig hjulspinn. Så det kan hende at det ligger der, at kompisen din hadde litt slipp, men så lite at dere ikke merket det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Prøv bakkestart med begge bilene, så oppdager dere kanskje en forskjell. Har du lagt in ballast i bagasjerommet, så hjelper det mye. Jeg er til tider glad jeg har antispinn - på sommerføre altså...*kremt* -og er selvsagt glad for at jeg har en knapp som slår den av.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå