Jarle Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Blir nok bytting av leppe på bilen tenker jeg... Hva synes folket om denne? http://www.superspeed-carstyling.co.uk/merchant.ihtml?pid=1668&lastcatid=1546&step=4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Når jeg klikket på linken og fikk sett den i stor størrelse syntes jeg tok seg bra ut. Skulle gjerne sett den i profil. Ser ut som den bygger ut litt forover eller ser jeg feil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 Ut ifra det jeg ser så bygger den nok litt forover ja... Ser det kanskje bedre her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Det er ikke samme leppen. Den i første post er Lumma og den i siste er Breyton. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 Det er ikke samme leppen. Den i første post er Lumma og den i siste er Breyton. Ja, så det nå Trodde det var den med engang. Men fant ikke den på Lumma sine sider da... Fant den under navnet JMS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Synes Breyton leppen var penere enn Lumma sin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Likte begge jeg. men regner med att breyton sin er uforskamma dyr. Tror også att lumma sin passer på mere ekstreme biler. Breyton er litt diskre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 Sjekket litt her og finner kun caprizonetuning og custom styling import (tidligere tsi) som fører leppa. Søkte litt etter Breyton også, men ingen forhandlere i Norge stod det. Noen som har vært borti montering på lignende biler? Skal den bare festes i orginale fester, eller skal den limes og alt? Edit: Fant forresten Rieger sin, men synes ikke den var noe særlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Lumma føres både av GS-bildeler og Styling-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 Lumma føres både av GS-bildeler og Styling-tech Oki. Tror nok jeg heller handler hos GS eller Styling-tech enn de to. Må vel bare sende en mail til de å spørre, for de har ikke lagt ut noe på sidene sine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 GS- har jo ikke mail adresse så får ringe de i morgo. Fant en leppe fra Mattig også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Fant en leppe fra Mattig også da... Off,, nei.. Rieger sin var mye penere, etterfulgt av Breyton. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 GS- har jo ikke mail adresse så får ringe de i morgo. Fant en leppe fra Mattig også da... Rettelse det er vist bare Styling tech som forhandler lumma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 GS- har jo ikke mail adresse så får ringe de i morgo. Fant en leppe fra Mattig også da... Rettelse det er vist bare Styling tech som forhandler lumma Oki, bra jeg ikke har rukket å ringe de enda Men fikk svar fra STYLING TECH i går kveld faktisk. Dem skaffer. Får se hva det blir til her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Noen her som vet om Lumma Design leverer deler i plast eller glassfiber? Står bare All models (not M-Technik) "TUEV freely" with ABE som info om leppen. Er ikke så aktuelt å ha den hvis den er i glassfiber... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå