Sevenord Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Noen som vet? Jeg mangler på ene siden... mangler to tåkelys også (hinthint) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 Ingen som vet? Koster jo sikkert flesk originalt hos Bmw... Må da være noen nettbutikker som selger, eller noen som vet om noen som har de til overs etter fanger bytte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 uten å si med for stor sikkerhet så mener jeg å ha sett at dem har det på koed.dk ellers så har du utallige huggere som kan ha det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 Jeg har surfet litt på koed men har ikke sett noe til det...Kan jo sende en mail dit da... Blir jo ett slit å sende mail til ørtenhundre huggere for å se etter det, dessuten er sikkert de fleste e30 av den årsmodellen jeg må ha smadret i fronten Men det er jo en mulighet da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 De har det på koed det har eg sett. Men du må nok lete litt ja Leta lenge nok for å finne til min bil, men nå husker jeg ikke hvor jeg fant de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 doh, hehe Jeg sendte en mail dit jeg... så kan jeg kjøpe med litt blinkerser etc i samme slengen, eventuelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå