|_BMW_| Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Selger mitt lyktesett grisebillig bare fordi det tar opp plass gjemme hos meg. Det består av Frontlykter m\Xenon, baklykter og sideblinkers. Dette er orginalt så det er oransje blinklys. Alt er komplett bortsett fra at tennerene til Xenon lysa mangler, denne boksen er bare og plugge rett i og fåes kjøpt løst. Ellers medfølger alt av pærer og nødvening tilkoblingsutstyr... Dette er til E-39 sedan. Prisen er 800,- <--- BILLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XlycZ Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Hei, du har vel ikke tilfeldigvis noen bilder av disse lyktene. Og fungerer dem til BMW E34 som er min type BMW . Er svært interessert i å kjøpe eventuellt. Med vennlig hilsen Ruben Øksendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 Ser helt like ut som disse: http://www.annonse24.no/annonse/529/Hov ... MW_E39.htm Du kan nok ikke bruke disse på E-34 nei, sorry:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Hva koster tennerne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XlycZ Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Hehe, okey. Men du vet ikke om noen steder man får kjøpt Xenon lykter til BMW E34 ? Eller om det eventuellt fungerer med å bare kjøpe Xenon pærer? Med vennlig hilsen Ruben Øksendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 http://www.dybvik-trading.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XlycZ Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Tusen hjertelig takk , du aner ikke hvor stor hjelp du har vært. Med vennlig hilsen Ruben Øksendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Hehe, okey. Men du vet ikke om noen steder man får kjøpt Xenon lykter til BMW E34 ?Eller om det eventuellt fungerer med å bare kjøpe Xenon pærer? Med vennlig hilsen Ruben Øksendal Kjøp ombyggingsett her Flere av oss her på forumet og BMWCCN som har kjøpt sett av han. Sjekk gallerie mitt, hvordan min E34 ble med xenon(6000k) Edit: Litt sein til å poste her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XlycZ Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Noen som vet hva slags pære som sitter i orginal BMW 525i 89 - modell ? Er det H1, H4 eller H7 ? Med vennlig hilsen Ruben Øksendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XlycZ Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Det ble utrolig stilig til din bil, hvor mye gav du for et slikt ombyggings sett ?, eller er de prisene på siden korrekte ? Så hvis jeg skal skaffe meg slikt må jeg under 6000k delen ? Mvh Ruben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Les denne tråden http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9957 kan hende at det kommer et slikt tilbud igjen snart . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XlycZ Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Men vet du hva jeg må ha i tilfelle ? H7....H1 , vet du hva standard pære er i BMW 5 - serie E24 ? Mvh Ruben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Husk at hvis man kjøper slike løse sett, så må man ha både lyktespylere og automatisk lyshøydejusterer i bilen. Hvis ikke, så vanker det en saftig bot hvis man blir tatt, pluss krav om å ta dem av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XlycZ Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Lyktespylere er greit nok, men hva av pris snakker vi om når det gjelder automatisk lyshøydejustering ? mvh Ruben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Spørs hvor enkelt dette er å montere rundt om på bilen. Er som regel biler med xenon fra før av. Dvs, biler fra sent 90-tallet og fremover. Uansett, så baserer vel systemet seg på at det er forskjellige senosorer rundt om på bilen som måler hvor mye bilen har sunket når den blir startet. Altså, hvis du har lastet den tungt, så merker sensorene dette og kalkulerer lysvippingen slik at den er korrekt når du starter. Tror ikke den kalkulerer når man kjører. Minnes det bare er når man starter bilen at det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå