steffen_sandnes Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 hva koster det å konvertere min 323ia M52B25 til manuell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 hmm.. er det ikke bare å kjøpe ny girkasse å bytte? mener en kompis av meg gjorde det med sin 240 hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 hmm.. er det ikke bare å kjøpe ny girkasse å bytte? mener en kompis av meg gjorde det med sin 240 hvertfall.. Ehh.. hva med pedalsett, master og slave - samt slange, bremsevæskebeholder med uttak til master etc ?? Tror det kunne vært greit å ha. Mellomaksel, svinghjul, clutch, girkasseoppheng og mellomaksel er vel også trivelige faktorer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemer124 Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Jeg bygget om en 320i touring som jeg hadde, da fikk jeg alt jeg trengte fra OS-Bildeler i Sirevåg for 5000,- Det var kasse, svinghjul, mellomaksel, clutch, slavesylinder, oppheng og pedalsett. På den bilen var det bare til å kappe av en liten tut som var på bremsevæskebeholderen og koble til slangen etterpå. Selve skiftet tror jeg jeg gjorde på en helg. Måtte også lodde sammen et par ledninger som hadde med startsperre når bilen står i P å gjøre. Men jeg vet ikke hvordan det er på en e36 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Samme overstyring til ledningsnettet med tanke på "P" der og ja... Det er ikke alle biler som har den tuten, men kanskje alle E36 har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 var tut på den jeg bygde om også. Det var en e-34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 hva vil dere tro prislappen kommer på? med alle deler innkjøpt og montering?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 som sagt så fikk beemer124 det for 5k, konkret pris til din bil kan du foreksempel ringe GS om:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 e36 har også den tuten ja. overstyrer det store orange releet som sitter rett ovenfor høytaleren nede ved pedalene du burde ha alt av deler for 5-7000. montering burde ikke bli så altfor kostbart, er en ganske grei jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå