Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hmm.. er det ikke bare å kjøpe ny girkasse å bytte? mener en kompis av meg gjorde det med sin 240 hvertfall..

Ehh.. hva med pedalsett, master og slave - samt slange, bremsevæskebeholder med uttak til master etc ?? Tror det kunne vært greit å ha.

Mellomaksel, svinghjul, clutch, girkasseoppheng og mellomaksel er vel også trivelige faktorer...

Skrevet

Jeg bygget om en 320i touring som jeg hadde, da fikk jeg alt jeg trengte fra OS-Bildeler i Sirevåg for 5000,- Det var kasse, svinghjul, mellomaksel, clutch, slavesylinder, oppheng og pedalsett. På den bilen var det bare til å kappe av en liten tut som var på bremsevæskebeholderen og koble til slangen etterpå. Selve skiftet tror jeg jeg gjorde på en helg. Måtte også lodde sammen et par ledninger som hadde med startsperre når bilen står i P å gjøre. Men jeg vet ikke hvordan det er på en e36 da :wink:

Skrevet

Samme overstyring til ledningsnettet med tanke på "P" der og ja... Det er ikke alle biler som har den tuten, men kanskje alle E36 har det?

Skrevet

e36 har også den tuten ja.

overstyrer det store orange releet som sitter rett ovenfor høytaleren nede ved pedalene

du burde ha alt av deler for 5-7000. montering burde ikke bli så altfor kostbart, er en ganske grei jobb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...