Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
må man ha strammere ventilfjører/doble fjører for at den kammen der skal bli skikkelig fin å bruke? effektuttak med en sånn kam?

Dobbel ventilfjør(strammere) gjør at motoren blir veldi turtalls villig. Men på orginal b2.5 har dobbel ventilfjør.

Effektuttak er veldig variert etter som ka har vårti gjort med motoren. mellom 8-15hk. forandre veldi på mellom registre med kvas kam. meir turtallsvillig fra 3500-4000rpm

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvor mye for short shiften?

BTW,ser det ikke står noen plass men har du veiv til den B23 motoren eller?

har tenkt på 150kr for short shift

Ja e har veiv til B23.

Skrevet
Har du tennkabler og innvendig håndtak til passasjerdør?

Da meiner du det som går i fra fordelerlåkke å går ut til tennpluggene?

Det har e ja.

Innvendig håntak på passasjerdør. Det har e faktisk.

Skrevet

Mener de kablene ja.

Kunne tenkt meg fordelerlokket viss det er bra, samt tennkablene og det dørhåndtaket. (Er ikke det identisk med det til "cab luka" på E30?)

Samlet pris?

  • 4 weeks later...
Skrevet
Vingen er den solgt? har du ikke et bilde av den liggende? tror du den passer på bmw 316 85 model?

M-tech 1 vingen er ikke solgt enda nei. Vingen passer til alle E30 uten om M3 da. her er det en bilde mens den ligger

spa01517ou.jpg

kan skaff deg flere bilder vist var det.

den er likkens som den her når den er på bilen.

billede.jpg

Skrevet
Hvor mye skal du ha for fordelerlokka, har du rotoren og?? Hva slags stand er de i? Takk

sorry den er vist solgt. har glemt å skrevet den opp at den var solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...