Gå til innhold

Bytte av simmering

320it
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm.....det jeg mente var simmringen i bakkant av motoren, på veivakslingen!

Mulig jeg har missforstått litt....du skulle bytte simmringen i framkant av girkassen? I såfall er det lurt å bytte på veiva også. Skal du derimot bare bytte simmring bak på girkassen, så kan trenger du jo ikke bytte den i framkant......dårlig formulert fra min side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiftet nettopp girkasse på min bil og hadde den hensikt å skifte simmeringen i bakkant før jeg monterte kassen. Problemet er at du trenger spesialverktøy for å løsne mutteren som klemmer nede simmeringen.

Endte med at hverken jeg eller Bavaria (største merkeverkstedet i Stavanger!!) klarte å få løsnet den. Beholdt da den gamle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiftet nettopp girkasse på min bil og hadde den hensikt å skifte simmeringen i bakkant før jeg monterte kassen. Problemet er at du trenger spesialverktøy for å løsne mutteren som klemmer nede simmeringen.

Endte med at hverken jeg eller Bavaria (største merkeverkstedet i Stavanger!!) klarte å få løsnet den. Beholdt da den gamle...

Det var tragiske saker... :? Bør ha verktøyet som trengs for å skru BMW skal dem drive BMW verksted! Sikkert unødvendig og si det jeg nettopp sa men, dere er vel alle enige tenker jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tragiske saker... :? Bør ha verktøyet som trengs for å skru BMW skal dem drive BMW verksted! Sikkert unødvendig og si det jeg nettopp sa men, dere er vel alle enige tenker jeg :lol:

Selv jeg har en slik pipe i garasjen.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv jeg har en slik pipe i garasjen.. hehe..

Hvor fikk du tak i den?

Jeg var i hver eneste bilrelaterte butikk i hele Rogaland, og ingen hadde... :?

Bestilte den på Maskinforretningen i Haugesund... Gedore pipe, kosta jo ei formue.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...