Gå til innhold

Denne saklig?

borge.strand
 Share

Anbefalte innlegg

kjem jo heilt an på kva eigar/ar det har vært.men va litt mistenkeleg lite km, men det er jo ein sommarbil og servicer er tatt står det jo.

km vert ofte lav på cab. Min har gått 23.000 frå 2001-2005. Men det bør dokumenterast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caben ligger skjevt nedfelt. Det ville jeg fått kontrollert og justert inn, evt. fikset om det er noe mer alvorlig enn en justering. Egentlig er det vel rart at den er slik i utgangspunktet, eller? Kanskje noen med cab-ekspertise som kan bidra på det området..

5_895213436.jpg

5_1721885786.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overdekkinga av caben lik på E46 så skal den stå for ein støyt. Eg såg ikkje dette før no....dette ville eg sjekka. Den bilen lek som ein sil dersom toppen ikkje legg seg betre nedpå. Hugs at taket ligg oppå denne når taket er på...og då kjem det vaten ned i brønnen til caben.

Sjekk om bilen er skada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto ikke at det var eletrisk cab, så at den ikke var gått i låseposisjon på begge sider med manuelt tak er greit nok.

Problemet er om glipen bak på venstre side vil legge seg ned når den låses i forkant.

Glipen ser ut til å øke gradvis utover og mot låsen, så det kan hende det ikke er noe galt når den lokkes slik den skal lokkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...