Morten318 Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=915093 Tror du skiller deg ut når du kommer rullendes i denne.. hehe.. [ironi]Se også hvor flink eieren er til å behandle bilen og hvor flink lakkereren er å ikke få nøyanseforskjell.. [/ironi] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Er det den som går under navnet "Baur" eller noe? 110 hk i 316i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Baur er navnet ...og denne ikkje det flottaste som er laga av Baur. E30 Baur er faktisk ikkje så verst. Baur bygger om ulike bilmerker til "Sardinboxcab" http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... r&start=15 E30 Baur: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Den e36 var noe av det styggeste jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Hehe ja, den ligner jo en sardinbox... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Den så gyselig herjet ut den E36en. Mulig E36 Baur hadde vært finere i Coupé? E30en er jo tross alt det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 var jo ikke Lite fargeforskjell heller på den sardinboksen der da.. fysj noe så Stygt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Fytti helvete, en STOR skam av bmw å kunne finne på å lage noe så stygt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Er vel strengt tatt Baur som har pynta på utseende her da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Fytti helvete, en STOR skam av bmw å kunne finne på å lage noe så stygt!! BMW laget E36 sedan. Taket er Baur sitt verk, ikke BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Nesten helt utrolig at jeg sannsynligvis er den eneste her inne på forum som har noe positivt å si om denne bilen.... Synes faktisk at dette er en genial løsning, ser faktisk ut som en 4-dørs sedan med "open air" tak. I motsetning til E30'n som er en dårlig løsning på en cab og en dårlig løsning på en coupe, og som jeg synes ser HELT for jæ.... ut. Og så liker jeg sedanen mye bedre enn coupèen. Jeg hadde glatt tatt denne i innbytte på 540'n min...... Importert en M3 3.2, og stappa alt i BAUR'n..... KUL BIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Fytti helvete, en STOR skam av bmw å kunne finne på å lage noe så stygt!! BMW laget E36 sedan. Taket er Baur sitt verk, ikke BMW.. Ja ja men uansett likksom, Bmw er en bmw på denmn måten!! Hehehe at di lar bauer sitt verk gjøre no slikt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Kun tre ting å si om den bilen: Stygg, stygg, stygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 her har de faktsik ødelagt en E30 alpina.... http://www.finn.no/finn/car/object?sid= ... =20&tot=21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Fatter virkelig ikke med mine fulle fem at noen vil ødelegge bilene sine på denne måten. Blir helt oppgitt. Jeg skjønner heller ikke hvorfor man går til krig, slår ned tilfeldige folk, voldtar eller gjør andre grusomheter, så jeg må vel være litt dum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå