Kenneth BMW Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Hei se her! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=986753 Løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 Gi bud!! Det er en meget fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 En kompis av meg skal muligens kjøpe den Eneste problemet er at det er så langt unna! Troms.. Det er langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Ja det er jo et lite stykke hehe. men det går fly.. Norwegian i alle fall Og prisen på den er IKKE mye, for den er ganske så strøken. Motoren går knirkefritt og stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 En kompis av meg skal muligens kjøpe den Eneste problemet er at det er så langt unna! Troms.. Det er langt.. send bilen med hurtigruta ned til ålesund det bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Hva er prisen da? Er det den store kjørecomputern på denne? Og er det egentli en automat som er bygd om til manuell? Visst det er det så var jeg veldig nærme å kjøpe denne for 5år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Jeg er også interessert i den, men er vanskelig å få frakta den 150 mil fra tromsø til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Koster ca 3-3500,- for å få en bil fraktet med bilfraktefirma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Finfin bil da ... *me Like* hva ligger budene på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Den er ikke ombygd på noe måter, den er orginal m535i. Bud her må over 35000.- Det har ringt flere på denne bilen så interessern er stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hva er prisen da?Er det den store kjørecomputern på denne? Og er det egentli en automat som er bygd om til manuell? Visst det er det så var jeg veldig nærme å kjøpe denne for 5år siden. Stor computer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Er det snakk om Skikkelig BC eller menes kjørekomputer med Checkpanel, som for øvrig er standard? http://tigerdude2001.tripod.com/bmw535i ... .album?i=6 Kjørekomputer til høyre for turteller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 35k er billig... hvorfor selger du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Tipper det er den store "ordentlige" computern ja. Fan prøver å få kontakt med han som hadde den jeg var å prøvde. Den va nemli bn rega med 535 på slutten me samme farge og samme felger. Og blei solgt til bodø eller tromsø. Tror det er den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 35k er billig... hvorfor selger du ? Det er laveste pris, så håper jo han at noe byr litt mere da Jeg selger den ikke det er en i familien som selger Jeg syns det er mye bil for pengene, Han har påkoste masse på den. og mye av slitedelene er skiftet. men det er bare å ringe han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg