KVS Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Noen som har statistikk over registrerte 325ix og 325ix Touring i Norge? Tror den siste er produsert 89-90 så det kan vel ikke være så mange av dem i Norge. Sedan utgaven ble det vel produsert noen flere av vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Snakket med pappa om en lignende statestikk over e21, men han kunne fortelle at de ikke førte noe sånn statestikk og han førhørte seg på jobben(vegvesenet) men de fortalte at de ikke hadde noe ligende og at det ville bli mye arbeid å skaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KVS Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 Noen her på bimmers burde få seg jobb på biltilsynet, eller noen på biltilsynet bør verves som medlem i bimmers! Kan ikke være så vanskelig å ordne en statistikk over registrerte biler. Bilblader har jo ofte statistikker over solgte biler og noensteder må de jo ha fått det fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 er ikke helt 137% sikker på dette. Men jeg mener og tror at bilblader får antall SOLGTE biler fra forhandlere. Tror heller du burde ringe BMW å spørre hvor mange som ble solgt i den perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Men da har man problemet med import, biler som har blitt vraket osv. Det vil nok være en del arbeid med å utarbeide statestikk over alle kjøretøyene med skilter på. Og for biltilsynet er det vel ganske unødvendig informasjon, vegvesnet har vel ikke bruk for det de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Eg sendte mail til opplysningskontoret for veitrafikk i 2003 for å finne ut hvor mange 324'er det var i Norge. Det gikk en ukes tid, så kunne eg få en høflig mail fra en meget hjelpsom kar derifra som kunne opplyse hvor mange slike som var REGISTRERT pr 1.4 2003. Så det går fint å finne ut av. Uten å få noe vage salgstall.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KVS Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 Det hørtes fornuftig ut. Har du en mail adresse dit? Finner ikke noe info om dette på nett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Husker ikkje hvordan eg gjorde det, men tror eg slo opp i tlf katalogen og ringte. Eller fikk nr av biltilsynet. Var via tlf eg fikk nevnte mailadresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KVS Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Koster 13 Kroner minuttet å ringe biltilsynet! Og de besvarer ikke e-post.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå