bmwdude_1 Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 KJøpte meg hvite blinklys på min E34 men de passet ikke,de var for små og korte... Men blinklysene fra E28 passet fordi de var større passet.... Noen andre som har vert bort i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Det er jo flere blinklys på en E34, men jeg antar du mener de som står mellom hjulhus og fremdør, sideblinklys. Jeg kjøpte hvite blink både foran og på sidene til min E34, og hadde ikke problem med montering. Tror det er den typen sideblink som går til E36 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 ja de på sidene ved døra....prøvde de som passet til E36 men de var for korte...2-3 cm....men de som skal være til E28 passet! og de er mye lengre.... Det var veldig skjelden at det var slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Det er nok fordi noen har satt på de fra E28 (og muligens også E32) ved bruktimport. Min hadde de også. Dette tror jeg ikke var originalt på noen E34, så jeg har hvite fra E28 på min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 Men hullet i skjermen er jo større enn det orginale blinklyset så noe må ha blitt gjort.. men hvis de passer så spiller det ingen rolle... Ang felgene dine gunnar. er det Ac Schnitzer?? Passer utrulig godt på E34!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Men hullet i skjermen er jo større enn det orginale blinklyset så noe må ha blitt gjort.. men hvis de passer så spiller det ingen rolle...Ang felgene dine gunnar. er det Ac Schnitzer?? Passer utrulig godt på E34!! Akkurat passe høg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 HAdde 17" ac schnitzerpå min jeg også... Men solgte de å angra så nå blir det 18" ac schnitzer...! bare så råe de felgene!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Men hullet i skjermen er jo større enn det orginale blinklyset så noe må ha blitt gjort.. men hvis de passer så spiller det ingen rolle... Ja, det er jo det jeg sier, noen har kjøpt E32/E28-blinkere og skjært hull i skjermene tilpasset de ved import. Nå vet jeg jo ikke om din er bruktimportert, men synes det er rart om den har E28-blinkere om den ble levert med sideblinkere originalt (ny i Norge..). Ang felgene dine gunnar. er det Ac Schnitzer?? Passer utrulig godt på E34!! Replikafelger ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hva synes dere om disse? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI ... Catg=11567 Synes de er fine jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Hva synes dere om disse?http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI ... Catg=11567 Synes de er fine jeg!! Nei fy! Ingen biler bør få felger med eiker som stikker ut fra kanten på felgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Syns de va råfine... ganske billig å men de er jo brukt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå