Desloch Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Så i dag at litt av dekselet som ligger i framskjermen er knekt. Bare litt i bunnen, men nok til at salt og dritt kommer inn hvor det helst ikke skal komme. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=10 Regner med det er del nr. 2 i linken nevnt ovenfor. Hvor mye arbeid er det å skifte denne delen? Av med hjulet, ut med én skrue, bytte rundt, så skru tilbake igjen? Ellers noe annet jeg bør vite om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Er ganske enkelt. Sitter vel festa med 3-4 skruer. Men er litt vrient å få på igjen den gummilista mellom innerskjermen og skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 det tar maks 5 min. spyler du vekk all møkk og dritt så går det så lett så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 inner sjermen med andre ord? eller? hmm... den skulle jeg ha byttet også... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 slik jeg kan se det på min bil er "inner-skjermen" delt i 2? er det riktig? eller er det kanksje bare et deksel som skal ligge foran hjulet så det ikke kommer dritt inn bak fangeren? jeg tror det er dette Desloch snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 del nr 2 er en hel del. lokariskjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Noen som har byttet til M-tech innerskjermer på en ikke M-tech bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 del nr 2 er en hel del. lokariskjerm Satt ring rundt der den er knekt. Ser ut som den er i hele hjulbuen. Del nr. 2 jeg trenger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 /\ || Del nr. 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Del nr. 2? Ja del nr.2 ... Noen som har byttet til M-tech innerskjermer på en ikke M-tech bil? Sikker på at det i det hele tatt er noen forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå