TheMan Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Osbildeler har to typer bakrutespoilere, en vanlig og en lav. Hva er forskjellen, er den lave større? Hvordan fester man spoileren? Går det greit å lakke den selv? Finnes det andre spoilere som er stiligere? www.osbildeler.no/produkter.asp?kategor ... pe=Styling Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Begge de du henviser til ser ut å være Seidl sine. OS Bildeler har Rieger sin også. Den er ihvertfall pen. Vet ikke hvordan Seidl sine er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Var litt merkelig ordlyd i det der synes jeg. Er det ikke en liten feil mon tro, og at den lave bakrutespoilern skal være en lav lokkspoiler..? Ettersom de har en høy en av dem mener jeg.. Hvordan fester man spoileren? Går det greit å lakke den selv? Finnes det andre spoilere som er stiligere? Spoileren limes fast i sporene rundt bakruten. Har du lakksprøyte så kan du jo prøve å lakkere selv. Jeg synes Rieger sin er penere, litt rundere den, og i ABS-plast..Seidl sin er vel i glassfiber.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå