_Mayhem_ Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Hei. Var på biltilsynet i dag, nok en gang skuffet over hvordan de benhandler bilen. Kjørte inn i hallen, og begynte og prate med bilsakskyndige der. Etterhvert begynte han og se på fjører som skulle inn i vognkortet. Alt gikk bra helt til han skulle sjekke dødgang i forstillinga. Ham la vekta si på brekkjernet og rykka til 2-3 ganger på hver side. det smalt i forstillinga med det samme. men til saken. noen som har tuv-papirer til omp-ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Kødder du? Tok han deg for rattet? Herregud. Noen plasser er de jævla folka så JÆVLI "hater alle biler som ikke er 100% originale"... Skjønner ikke at det går an jeg. Hmmmf. Selv skulle jeg vise den forrige bilen for å få senkesettet inn i vognkortet. Sto å venta på han i 2 min, så møtte han meg ute, såg kjapt over bilen og ba meg følge etter inn på kontoret. Der skreiv han rett og slett bare Specs om senkesettet inn i vognkortet, jeg betalte 500 spenn og alt var greit. Fyren så ikke på noe anna enn papira i grunn.. Har egentlig helt greie erfaringer av folka på kontoret i hallingdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Klagde på at jeg ikke hadde papir på 4hjulskontroll og. Var helt vill i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå