2RE_Racing Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Hei folkens! Jeg har sett denne typen baklykter på en MR2, og har prøvd å funnet ut hvor de kan skaffes.. Noen som vet? Jeg tenker da ikke på hele lyktene, men bare på de runde små innsatsene.. Har en liten plan om å sveise igjen hele hekken (plate over hele bakenden), flytte ned skiltet og montere noen runde lykter. Det var j...i kult på den MR2`en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Den E-30 såg jævleg ut Edit: http://www.autopower.se/galleri/whymustthey/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Den så bare rett og slett bare stygg ut den bilen. kjøp deg heller traktor lys å sett der du. akkurat likens i bakennen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hmm. Ja, jeg har alltid vært mistenkt for å ha spesiell smak... Hadde bare lyst å prøve noe nytt... Er jo ikke verre enn å sveise på plass originallyktene.. Så dere mener det er greit nok som det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 syns ikke det vart så ille. sia du har crom lister osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Ser ut som lykter til 200sx (s14) for å lage Skyline look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Hmm, vanskelig tema for meg hehe, koker det ned til følgende; _IKKE_ GJØR DET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå