M3cabriolet Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 jeg har endelig fått kollegaen min til å kjøpe seg BMW, han har vært trofast mitsubishi-bruker i årevis! men når han først skulle ha seg bil så fant han jo ut at han skulle gjøre det skikkelig!! jeg fikk beskjed om å finne forslag til bil, han skulle ha M5, varebil, store maskina (3. og helst skinninteriør og mørk eller svart lakk! hva mener dere om disse tre? noe å satse på? det kan nevnes at han vil ha varebil, for så å bygge om til stv senere! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=6&tot=9 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=8&tot=9 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=7&tot=9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Hei.. Kjøp en uten Nurburgring understell, da disse EDC demperene er svært dyre, ellers er det kjempe bil, går godt, og grom lyd med supersprint eksos. Sjekk foringer, spesielt i bakstilling, bærekuler fremme (dyr- koster 2200kr per arm), svetting motor, bremseskiver fremme, rust, det vanlige.. Bruker 1-1.1 på lang/fin kjøring. Ellers som skreve lengre oppe kjempe bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Denne såg best ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 høvlig bil det der, spesielt hvis du er et bud i exspress-fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Syns den første så meget pen og godt vedlikeholdt ut og en gjennomført annonse som jeg syns teller når du skal tenke på hvordan bilen er behandelet. Den andre så bra ut den og men med edc som sagt er dyrt men jeg veit ikke holdbarheten på dette. Den tredje var da altfor dyr etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 den første var veldig fin ja. 155.000 km var det ikke ? Knall-bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 den første var veldig fin ja. 155.000 km var det ikke ? BMW M5 Varebil 1994, 150000 km., kr. 155.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Tror jeg ville godt for denne. Lavest km, V8 front samt prisen virket jo ikke så ille . Den siste ga ikke meg noe godt førsteinntrykk, gått mye og så ikke velholdt ut på de latterlige bildene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Såg jo fin ut bak i bagasjerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Fy feite meg vil ha sån ja,wanna be m5 ække like kult azza nr 1 virka best som de fleste sier..... heldig han kompisen din som ska kjøpe sååååå fin bil gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Likte felgene på den. Noen som vet hva slags felger det er? Tror noe sånt kunne passet på mun bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Likte felgene på den. Noen som vet hva slags felger det er? Tror noe sånt kunne passet på mun bil Det er Orginale M5 felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 nummer 1 der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå