Toro Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 5-10 cm dødgang er vel ikke helt normalt? hva kan være galt? er jæ.... køddent å kjøre med i stor fart..
Pedi Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 I rimelig ganske mange tilfeller på E34 er det styresnekka som er utslitt. Selvsagt kan kuler etc hjelp på, men jeg holder en knapp på snekka di...
Tweety bimma Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 er det ikke no innstrammings mulighet på di? seff ikke når det har gått sååå langt men i mindre skala liksom??
Pedi Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 er det ikke no innstrammings mulighet på di? seff ikke når det har gått sååå langt men i mindre skala liksom?? Har juster på noen få, men det er så lite det utgjør at jeg bytter nå konsekvent.... Enkelt og greit.
Filur Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 hvor kan man få tak i ny/pent brukt snekke for en fornuftig penge?? Ser at GS har ny til 15.000,- og det er IKKE aktuelt.....
Pedi Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Problemet er jo at slakken oftest ikke kan sjekkes skikkelig uten at det er trykk på snekka , og det er jo et lite problem når du står der med en løs snekke.... Men kjøp gjerne fra en hugger, der du får garanti og kanskje bekreftet en km. stand...
Pedi Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Jeg har solgt endel av de for mellom 1500 og 3500 kr (alt etter km. stand og hvilken garanti jeg har måtte gi), men dette har jo vært uten kvittering og pluss montering.... Men finner du ei som er i orden, så glemmer du fort at du har lagt ut en 3-4 lapper så fort bilen er fin og stabil igjen.... Og det er det verdt spør du meg...
BMW324TDa Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Holdt på å justere en slik på en E34 520 95 mod som var gårr ca 170K. Men her må den nok byttes. Har justert frem og tilbake en periode nå og skiftet alt av kuler.... Så styresnekken må nok skiftes ja. Surt.
Filur Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Vil en snekke fra en M5 passe på en 535?? Så 2 snekker fra M5 på Koed.dk til 1300,- brukt...
posheer Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 er det ikke no innstrammings mulighet på di? seff ikke når det har gått sååå langt men i mindre skala liksom?? Har juster på noen få, men det er så lite det utgjør at jeg bytter nå konsekvent.... Enkelt og greit. Hvordan strammer man?
Pedi Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 Hvordan strammer man? Den ligger på toppen av snekka såvidt jeg husker - malt i snekkas farge, låst med kontramutter. Men med så mye slakk som du beskriver, så hadde jeg ikke gidda å prøvd engang. Den justeringen er nok ikke beregnet for å hente inn "utslitt-slakk" vil jeg tro..
320it Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 har samme problem på min e36. ikke i samme skala da, men ca 3-4 cm slakke. er det noen vits i å justere?
Pedi Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 har samme problem på min e36.ikke i samme skala da, men ca 3-4 cm slakke. er det noen vits i å justere? Du har tannstang, ikke snekke... Kan vel justeres litt der og, men har en lei tendens til å bli litt trå ved full sving da.. Men E36en har vel en liten svakhet med slitasje i tannstengene sine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå