Custom Edition Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 fant denne nå å dette må vel være utmerket for de som enten skal bygge coupe med større motor eller bare fikse den der og lakkere/style eller lignende. komplett riegerstyling følger til og med http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=990532 prisen er til og med prutbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 virka å være litt intressant det der:) har sendt ivei en mail, blir vel å ringe om det ikke er svar iløpet av kort tid.. kunne vært et prosjekt for meg det der, turbo sådan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Ikke bil på bildet. Men, absolutt greit med et lite reparasjonsobjekt. Så var det bare å få plass til det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Altså... hva er det som må fikses på den? syntes det høres litt "lite" ut i annonsen jeg. Og km.standen.. om den 112K km er selve motoren eller om det er hele bilen. (vet at dere ikke har alle svarene, men kaster ut noen spm allikevel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 det kunne ikke være ille d nei! hadde vært artig å dreti i alle e30 planene å kjøpt en e36 prosjektbil..! hmm.. dette må jeg vurdere !hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Ser ikke ut som det er skilter på bilen? Noen som har sjekket om avgiftene er betalt eller om den er hentet fra Tyskland som repobj.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 har prata endel med han som eier den idag, er ingen skyldige avgifter og bilen skal visst være i ganske grei stand ifølge eier. jeg skurrer litt på prisen selv om alt av motordeler følger med=\ virker litt som om det er mere enn at motoren må skrus sammen igjen.. menmen..skal høre med med han nærmere helga så får vi se..bilen i seg selv er grei for min del..hadde vært gøy å montert min nyoverhalte e30 325i motor i den der:P vil tro bremsene klarer den effekten uten noen problemer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Så den er registrert i Norge? Men seriøst.. regkjedet har røket, må jo være ganske mye som har tatt kvelden, eller? Har han sjekket hvor mange ventiler og slikt som evt. har gått og kjøpt inn slikt også? Står motoren i deler (med toppen av), eller? Ikke er det bilen på bildet heller ser jeg nå. Rød er den til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Og den må vel ha gått mer ettersom kjedet har gått? Skal ikke det holde ganske mange km?? Kanskje det er gamle bilen min?? Jeg hadde en rød 93mod 318is med rieger styling. Reg LH...... ?) Regner med den er rød, ettersom det står det og at det ikke er bilen på bildet??. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 du har ett poeng med det kjedet der mAZE.. men er ikkno spesielt grovt kjede som sitter på de da men.. vet ikke hvor mye km det skal holde jeg men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 har prata endel med han som eier den idag, er ingen skyldige avgifter og bilen skal visst være i ganske grei stand ifølge eier. jeg skurrer litt på prisen selv om alt av motordeler følger med=\ virker litt som om det er mere enn at motoren må skrus sammen igjen.. menmen..skal høre med med han nærmere helga så får vi se..bilen i seg selv er grei for min del..hadde vært gøy å montert min nyoverhalte e30 325i motor i den der:P vil tro bremsene klarer den effekten uten noen problemer... Du skal ikke selge din nyoverhalte m20b25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 har prata endel med han som eier den idag, er ingen skyldige avgifter og bilen skal visst være i ganske grei stand ifølge eier. jeg skurrer litt på prisen selv om alt av motordeler følger med=\ virker litt som om det er mere enn at motoren må skrus sammen igjen.. menmen..skal høre med med han nærmere helga så får vi se..bilen i seg selv er grei for min del..hadde vært gøy å montert min nyoverhalte e30 325i motor i den der:P vil tro bremsene klarer den effekten uten noen problemer... Du skal ikke selge din nyoverhalte m20b25? Tja, om jeg kjøper meg en ny bil nå snart så blir nok den bilen solgt for en kurrant sum.. det skal man ikke se bort ifra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 du har ett poeng med det kjedet der mAZE.. men er ikkno spesielt grovt kjede som sitter på de da men.. vet ikke hvor mye km det skal holde jeg men.. Trodde kjedene var garantert 300 000 km jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 når jeg snakka med eier så fortalte han at han hadde kjøpt ny topp og det som var til den, dette var da ikke montert. jeg har vel en liten misstanke om at den motoren som står i igrunn ikke vil bli noen god motor selv om den får ny topp og blir overhalt, hvorfor selge så billig om det bare er toppen som må monteres for å få bilen igang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Trodde kjedene var garantert 300 000 km jeg? Nei det er ikkje garantert.. Det som er fordelen med kjede er at du kan normalt sett kjøyre mykje lengre på det enn ved vanleg reim. Reima skal byttest etter vist antall KM. Kjede må du bytte når det byrjar å bli dårleg.. Og som oftast får du eit H**** bråk framme i motorrommet, så det er jo ganske merkeleg at han ikkje har undersøkt motoren når han har høyrt bråket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå