Gå til innhold

Hva koster lakkering


Holmen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Skal lakkere E30`n 2dørs snart

Den er Kosmos Blå fra før av, skal lakkere den sølvgrå metallic.

Noen som vet ca.pris på hellakkering? hva kan jeg gjøre på forhånd for å redusere prisen litt? Den blå-fargen jeg har no er jo nesten "grå"

må vell ta av dørtrekk? noe mer som bør tas av før lakkering?

på forhånd takk

Mvh Holmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm... 38k hørtes da syndig dyrt ut!

det du kan gjøre for å redusere prisen er rett og slett å plukke fra hverandre det som skal lakkeres!

hvis du ikke har gjort en del grunnarbeid før anbefaler jeg deg å la den biten være! det er det værste en lakkerer veit, å få en bil som han ikke vet hvilke materialer som er brukt, hvilke slipepapir som er brukt når, osv! dette kan plutselig bli dyrere enn å la den være som den er !

det er en fordel at lakkerern ser åssen bilen er med blank lakk, så det er mulig å lokalisere mindre skader o.l.!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm... 38k hørtes da syndig dyrt ut!

det du kan gjøre for å redusere prisen er rett og slett å plukke fra hverandre det som skal lakkeres!

hvis du ikke har gjort en del grunnarbeid før anbefaler jeg deg å la den biten være! det er det værste en lakkerer veit, å få en bil som han ikke vet hvilke materialer som er brukt, hvilke slipepapir som er brukt når, osv! dette kan plutselig bli dyrere enn å la den være som den er !

det er en fordel at lakkerern ser åssen bilen er med blank lakk, så det er mulig å lokalisere mindre skader o.l.!

:)

mye ville du tatt for å hel lakere enn e30 2 dørs i diamant-metallic da? altså at du gjør alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kar jeg vet om rett innafor svenskegrensa gjør alt for 30k , (e30)

men han sa han kunne gjøre det for rundt 13k (mener jeg å huske) dersom du pussa ned hele bilen selv.

si ifra om du vil ha nærmere info om hvor han holder til ;)

Edit: 13k norske vel å merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nylig pris på min, 38.000,- :!:

Blir med tanken :cry:

hør med Roger Botten.

En kompis av meg fikk lakkert Golfen sin av ham nå nylig til 9000,-. Dette var da en golf III + Full styling og de pussa ned og gjorde alt forarbeidet også. å resultatet ble strøkent.

Billig hvis han er proffesjonell med lakkboks og levere strøkne resultater :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nylig pris på min, 38.000,- :!:

Blir med tanken :cry:

ikke la det bli med det! hadde masse steinsprut på panser og bulk i forskjerm som jeg tok takst på. etter masse styr fikk jeg tak i en kar som tok allt unntatt tak og bag.luke for den taksten. han ville ikke at jeg skulle slipe,sparkle el fjerne noe selv så leverte bare børsa og henta den med ny lakk. Fikk satans pepper for at det var brukt siliconspray i motoren og sikkert spruta det litt rundt.ble 2 knappenålsprikker på panseret,men ble enige om å leve med det. forhør deg litt før du islegger planene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...