GaS Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Hei Jeg vurderer å skaffe meg justerbare dempere til min 520i e39... Noen som har noen forslag, eventuelt pris... Må ha litte høyere bil grunnet norsk vinterføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Har ikke personlig erfaring, men de fleste sier at Bilstein har gode sett.. De som er justerbare heter vel PSS9 eller noe sånt.. du kan jo sjekke på www.auto-trio.no om de har til akkurat din bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Har ikke personlig erfaring, men de fleste sier at Bilstein har gode sett.. De som er justerbare heter vel PSS9 Dei er dyr.. H&R er billigare, eller evt. FK, men spørs ka du vil ha.. BTW: Kjenner ein som har H&R coilovers-kit på ein E-39 520iA og han er kjempe fornøyd med det settet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GaS Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 Jeg vill ha noe som er holdbart, lett å justere til en fin pris.. kvalitet er viktig... Hva koster H&R coilovers-kit? Noen som vet om at forstillingen forandres seg ved justering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå