Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da min vinterbil opplevde en reneste inferno av et register havari forleden torsdag er jeg nå på jakt etter ny vinterbil type billig, helst i telemark området. Må være godkjent hvertfall til mai 06.

Lars Olafsen

Skrevet

Har ett par biler tilsalgs. Toyota Camry 90 modell eller nåke sånt. Eu-godkjent i 2 år framover... 5000kr...

Ford Sierra 87 modell Eu godkjent.Byttet ein del slitedeler og heilt ny clutch. 7000kr.

Send pm

Skrevet

camry er gullbil :) Regner med det er 2.0 16v twincam? Kjøp den og et konfilter så blir du nok fornøyd ;) Rust er jo da et kjent faktum men det viktigste er vel at den er eu ok ;)

Skrevet

Camry 2 liter twincam er ulv i fåre klær.. 129 hk eller noko sånt :wink: går greitt til å vera ein drittbil, men jævla mjuk i fjøringen :lol: hehe gogo :wink:

Skrevet

Vet om en 81 corolla med 1,3ltr og bakhjulstrekk Lars.

Gull bil til 3500 trur jeg.

Eu ok til neste år.Alle demperene må nye.

Skrevet
Camry 2 liter twincam er ulv i fåre klær.. 129 hk eller noko sånt :wink: går greitt til å vera ein drittbil, men jævla mjuk i fjøringen :lol: hehe gogo :wink:

Er ikke en drittbil, hehe, men at den er myk i fjæringa, ja ;) Ser fram til sommeren med senking og fjærer på bmw'n :) Men blir nok å savne motoren i camryen, helt til det blir 325 en dag ;)

edit: "draget" i 3 gir fra 50 kmt til 150 kmt er nok bare å se langt etter i 1.6 jeg har nå ivertfall ;) Har ikke kjørt den så heftig enda, men virker som den dauer ut en del før 150 på 3. giret :P

Skrevet
Vet om en 81 corolla med 1,3ltr og bakhjulstrekk Lars.

Gull bil til 3500 trur jeg.

Eu ok til neste år.Alle demperene må nye.

Men den går ann å kjøre med right? trengern bare fram te mai :P

Fint om du hadde giddi å ringt meg visst den er noe å ha.

93203098

Skrevet

Har en 318i -87 mod til salgs. Bilen er pen og er pent behandlet. Har ikke noe bilder av den enda. Godkjent til -07 10000,- Den har heller ikke gått mere enn 180000km eller no. Send PM hvis int. Den står i Arendal, ikke så langt fra deg.

Skrevet

bur da i sogn,men har ein kompis som har lurt på å skal selge ein subaru justy...4x4 og nyleg eu-ok...mest geniale vinterbil...gjerrig i drivstoff

Skrevet
da min vinterbil opplevde en reneste inferno av et register havari forleden torsdag er jeg nå på jakt etter ny vinterbil type billig, helst i telemark området. Må være godkjent hvertfall til mai 06.

Lars Olafsen

Vinterbil med register ras hørtes kjent ut :cry::)

Kostet 1500 i deler så funka den igjen..

Skrevet

Står en Volvo 360 til 5000k i Vestfossen som skal være eu-ok og ellers i god stand. Hvis det skal være av interesse, send meg en PM og du skal få nr'et til eiger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...