Ostespiller Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Hva kan jeg bruke mellom turboen og luftfilteret på den fremre turboen? Dimmen på innsiden av luftfilteret er 85mm. Mens dimmen på innsiden av turboen er 53mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Kan du ikke bare brukte et bent rør da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Bruk en 45 graders albue med 85mm i den ene enden og 53mm i den andre.. Kan sikkert være noe vanskelig å få tak i, men du kan jo alltids dreie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 slange og slange klemmer!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Kan du ikke bare lage deg en "übergang" da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 slange og slange klemmer!? m-m.. Drei deg en overgang og tre på en slange med slangeklemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 Kontakte blikkenslager eller no da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Enten kan du sikkert få tak i 53-55mm slanger du kan klare å strekke innpå 85mm, eller så må du få laget deg en overgang og bruke slange eller sveise på rør derfra. Hva har du gjort på den andre turboen? Tror ikke blikkenslagere pleier å drive med slikt? De holder jo stort sett på med flate plater.. men mulig noen maskinerer også. Uansett er det bare å finne et maskineringsverksted. Men regn med at det fort koster et par tusenlapper om det tas i CNC-maskin eller programmerbar dreiebenk, så du kan jo forsøke å finne noen på forumet her som kan dreie en.. Noe slikt kanskje? Luftfilteret med slangeklemme på den store, og silikon/gummislange fra den lille flensen og inn på turboen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Om du kjenner noen som jobber på et maskinverksted så burde den overgangen kunne dreies på no-time Fint å se litt av sjarmen med turbobygging - egne løsninger Hvilke turboer kjører du med? Slagvolum på motoren? /Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Enten kan du sikkert få tak i 53-55mm slanger du kan klare å strekke innpå 85mm, eller så må du få laget deg en overgang og bruke slange eller sveise på rør derfra. Hva har du gjort på den andre turboen?Tror ikke blikkenslagere pleier å drive med slikt? De holder jo stort sett på med flate plater.. men mulig noen maskinerer også. Uansett er det bare å finne et maskineringsverksted. Men regn med at det fort koster et par tusenlapper om det tas i CNC-maskin eller programmerbar dreiebenk, så du kan jo forsøke å finne noen på forumet her som kan dreie en.. Noe slikt kanskje? Luftfilteret med slangeklemme på den store, og silikon/gummislange fra den lille flensen og inn på turboen... Den som du har på bildet er jo helt perfekt. Får man ikke kjøpt noe lignende ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Jeg kan dreie en slik for deg jeg! Kan få laget den helt lik som den på bildet (bare ikke i krom da).. Interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Om du kjenner noen som jobber på et maskinverksted så burde den overgangen kunne dreies på no-time Fint å se litt av sjarmen med turbobygging - egne løsninger Hvilke turboer kjører du med? Slagvolum på motoren? /Stian Slagvolum 3L Garret T25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Jeg kan dreie en slik for deg jeg! Det hadde hvert hærlig.. Jeg trenger 2 stk. Har du mulighet til å lage, å bøye rør også eller. Vi kan bli enig om en pris. Så kjører jeg bare opp til raufoss, hvis det er der du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Hælvette for en tøff maskin du lager!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Jeg kan dreie en slik for deg jeg! Kan få laget den helt lik som den på bildet (bare ikke i krom da)..Interessert? Selvfølgelig er jeg det. Hvor mye skal du ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå