Neonlars Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Fra motorrommet går det 2slanger inn i torpedoveggen og inn til varmeapparatet. Har en mistanke om at varmeregisteret kan være tett, så skal spyle igjennom det ved å sette vann på slangene som går inn til det. Men når jeg spyler igjennom det ene slangen så kommer det vann ut av den andre, men hvis jeg gjør det omvendt er det potte tett..! Skal det være sånn..? Eller kan det være kranen som er gåen.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Det sitter en ventil der, kanskje det er den som gjør det. Delenr 64518391209 http://www.realoem.com/bmw/select.do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 funket dårlig den linken din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Denne da http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... series=E30 Så er det bare å velge riktig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 men skal det ikke værra sånn a? at vannet kun skal kunne gå en vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Kjølevannet sirkulerer bare én vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Så da er det riktig at vannet stopper når jeg setter trykk på den ene av slangene.. Husker i farten ikke helt hvilken det er..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå